تاریخ : 1402/12/09



دعوت امام جمعه محمدشهر از ملت شریف ایران مخصوصا محمدشهری های ولایتمدار برای شرکت در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز و سربلند محمدشهر، با سلام و تحیت
انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال عمر بابرکت خود، تاریخی پرفرازونشیب از شرافت، مقاومت و ایثار برای رسیدن به حقوق این ملت شریف را پشت‌سر گذاشته است و این‌بار، نوبت امتحان و انتخابی دیگر است. در تمامی این سال‎ها، عزیزان ما برای دفاع از دین و سرزمینمان در برابر دشمنان قسم‌خورده‌، به خون پاک خود غلتیده‌اند تا ما راه روشن آنان را ادامه دهیم.
اکنون باتوجه‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات ویژۀ رهبر عزیز انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو و به تأسی از شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و همۀ شهدای گران‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی‌ و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بود، بر ماست که به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این کشور و جامعه، جامۀ عمل بپوشانیم.
بنده از عموم ملت پرافتخار و سربلند ایران اسلامی مخصوصا مردم شریف و‌همیه در صحنه محمدشهر برای شرکت در انتخابات پیش‌ِرو دعوت می‌‌کند تا با حضوری آگاهانه وگسترده و انتخابی درست و  شایسته، انتخابات را به‌عنوان میراث ارزشمند امام‌خمینی(ره) برای ملت ایران،گرامی داشته و در برابر بدخواهی دشمنان که در انتظار کوچک‌ترین ضعف ما نشسته‌اند، نشاط و بصیرت خود را به نمایش بگذارند.

سید محمد تقی غضنفری
امام جمعه محمدشهر
۱۴۰۲/۱۲/۱۰