تاریخ : 1402/12/13



به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه محمدشهر؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد تقی غضنفری امام جمعه محمدشهر با انتشار پیامی از عموم مردم برای حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تقدیر کردند .

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم با ایمان، انقلابی، بصیر و فهیم محمدشهر با حضور پرشور،حماسی وگسترده درانتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری درتاریخ پرافتخارنظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کردندودرانتخاباتی که تجلی مردم سالاری دینی و مظهر خواست و اراده مردم برای مشارکت درسرنوشت سیاسی خود و یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جهموری اسلامی است، آگاهانه وارد میدان شدند و نقش آفرینی دشمن شکن داشتند.
تمام تلاش برای مأیوس کردن مردم عزیز کشورمان جهت عدم حضور در انتخابات نه تنها به بار ننشست بلکه عزم‌ها را جزم‌تر و شکست و ناامیدی را بار دیگر برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به همراه آورد و مردم شریف با خلق حماسه حضور خود را به نظام اسلامی اثبات نمودند.
این پیروزی بزرگ را به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی تبریک عرض نموده و تلاش های صادقانه، خالصانه و دلسوزانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و دست اندرکاران انتخابات که زمینه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و امن و ایمن را فراهم نموده تشکر میکنم.
و از مردم مومن و انقلابی محمدشهر که در سایه لطف خداوند سبحان جلوه دیگری از وحدت، انسجام ملی را به نمایش گذاشتند قدردانی می نمایم.

سید محمد تقی غضنفری
امام جمعه محمدشهر
۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲