تاریخ : 1402/12/09



دعوت مدیریت شهری محمدشهر از مردم برای حضور در انتخابات

خبر محمدشهر: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر در پیامی از عموم شهروندان برای شرکت و حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدشهر؛ متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور می‌باشد. 
بی شک ملت ایران اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ باحضور پرشور و با بصیرت خود، در امتداد راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و با هر برگ رأی خود سیلی محکم تر دیگری به سران استکبار و دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.
مردم شریف محمدشهر نیز که همواره همگام و همراه با دیگر هموطنان در سراسر کشور با احساس مسئولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، در این انتخابات نیز با حضور باشکوه و حماسی خود، بار دیگر انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد.
اینجانبان از مردم همیشه در صحنه ایران علی‌الخصوص مردم شریف و انقلابی محمدشهر "شهر مهربانی" که همواره در رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، و چشم امید به افق‌های توسعه، پیشرفت و عزت کشور در تمامی عرصه‌ها دوخته‌اند ، دعوت می‌کنیم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.