تاریخ : 1402/11/07



اعزام تمامی کارگران زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز شهرداری محمدشهر به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس

به گزارش اداره روابط عمومی  شهرداری محمدشهر در اقدامی شایسته و زیبا از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر اقدام به اعزام نیروهای زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز به همراه خانواده به مشهد مقدس نموده که با استقبال و تقدیر دیگر پرسنل، کارمندان ومدیران شهرداری مواجه شد و از توجه ویژه و قدرشناسی شهردار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به همکاران زحمتکش خود در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز اظهار خرسندی نمودند. 

در همین رابطه مهندس حسن زاده شهردار محمدشهر گفت: همزمان با ایام رجب و شعبان و برمبنای تشویق همکاران خدمات شهری و فضای سبز و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در جهت نیل به اهداف سازمانی و ارایه خدمات مناسب تر به شهروندان فهیم محمدشهری ، این اقدام صورت پذیرفته و ان شاءالله در آینده نیز اقدامات مشابه در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: این کارگران و زحمت کشان شهرداری به پاس زحمات بی دریغشان در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان، عمران و آبادانی شهر، به مشهد مقدس اعزام شده و خواهند شد.

شهردار محمدشهر اظهار داشت : برای اولین بار در فراخوانی که به کارگران خدماتی و سخت کوش شهرداری محمدشهر اعلام شد ، این افراد به همراه خانواده عازم سفر زیارتی مشهد مقدس می شوند.
حسن زاده همچنین از تلاش و پیگیری های علیرضا اشتری معاون خدمات شهری شهرداری در محقق شدن این حرکت زیبا تقدیر نمود.

شایان ذکر است اولین گروه این کاروان همزمان با روز ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) به این سفر معنوی اعزام شدند.