تاریخ : 1402/09/27



متن پیام تشکر شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر به این شرح است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

ذات اقدس الهی را شکرگذار هستیم که امروز به ما فرصت داد؛ تا در آئین تشییع پیکر مطهر شهیدی که فضای شهر را عطرآگین نموده است ، شرکت کنیم.

۲۶ آذر ۱۴۰۲ در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، شاهد حضور وصف‌ ناپذیر مردم عزیز محمدشهر در تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید والامقام گمنام هشت سال دفاع مقدس بودیم.

بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
 امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشم دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه شان عند ربهم یرزقون اند. 

نام و یاد آن‌ها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و ملت بزرگ ایران اسلامی از نسل اول انقلاب تا نسل حاضر، با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.

شهدای گمنام حتی پس از گذشت سال‌های طولانی از لحظۀ آسمانی شدن‌شان، عطر ایمان و معنویت را در جامعه افشانده، گرد و غبار دنیادوستی را از دل‌ها و جان‌ها و چشم‌ها شسته و ما را به راه هدایت و صراط مستقیم رهنمون می‌کنند. شهدای بزرگ ایران اسلامی به ویژه شهدای گمنام در عمل ثابت کرده‌اند که پیروان واقعی و حقیقی صدیقۀ طاهره حضرت زهرا (سلام الله علیها) هستند. آن مادر پهلوشکسته‌ای که در سالروز شهادتش، پرچم پایداری، غیرت‌مندی و ولایت‌مداری را برافراشته است. 

آفرین به مردم بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور محمدشهر که به حق با حضور چشمگیرشان، همزمان با سراسر کشور از شهیدان گمنام قدرشناسی کردند و با حضور باشکوه خود، خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شده و موجب یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری شدند.

شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدشهر، از تمام عزیزانی که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدوار است همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.


شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدشهر