تاریخ : 1402/08/04



در ابتدای این نشست رضا عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر ضمن تشکر از زحمات این عزیزان با بیان این مطلب که شما(مراکز نیکوکاری) دستان مهربان خدا در شهر مهربانی هستید افزود: رشد و توسعه پایدار جامعه تنها با دغدغه مندی، مشارکت جویی و مشارکت پذیری افراد آن جامعه حاصل می شود که خوشبختانه این امر در شهر مهربانی ها به برکت وجود شما نیکوکاران عزیز تحقق یافته است.

در ادامه این نشست نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، خواستار توقف کشتار مسلمانان شد و در ادامه از ایثار و فداکاری مسئولین مراکز نیکوکاری محمدشهر تقدیر و تشکر نمود.

کریم قدیانلو در خصوص همکاری مدیریت شهری با مراکز نیکوکاری سطح شهر گفت: تمامی فرهنگسراهای سطح شهر آمادگی کامل دارند تا جهت برگزاری کلاس های آموزشی فضای مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با تشکیل انجمن خیرین شهر بسیاری از مشکلات مراکز نیکوکاری نیز حل خواهد شد، درخصوص کمبود فضای مورد نیاز این مراکز افزود: فضای مساجد تنها برای امور و برنامه های خاص نیست و باید از ظرفیت بالای مساجد سطح شهر در جهت امور خیریه و نیکوکاری استفاده کرد.

در پایان مسئولین مراکز نیکوکاری ضمن ارائه گزارش از فعالیت های خود در زمینه خدمات دهی و کمک به مددجویان آسیب دیده و یا در معرض آسیب های اجتماعی ، در خصوص چگونگی ارائه خدمات بهتر و بیشتر به تبادل نظر پرداختند