تاریخ : 1402/05/16



 متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 باسمه تعالی

نهاد شوراها بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.
شورا كه شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید.

  با لطف و عنايت پروردگار منتخبين مردم در شورای اسلامی شهر محمدشهر رئيس و هيئت رئيسه شورای اسلامی شهر ، را برای سومین سال خدمت به مردم شریف محمدشهر در دوره ششم شوراهای اسلامی شهر به صورت شايسته و با درايت انتخاب نمودند.

یقینا با نقشه راه شورای اسلامی شهر و تدابیر اجرایی و سازندگی مدیریت شهری و خصوصا با همراهی کارکنان و پرسنل شریف شهرداری و به مدد روحیه جهادی و انگیزه خدمت پرسنل بزرگوار در آستانه هفته دولت می توان به افق های روشنی در پیشرفت ایرانی اسلامی در مهربان شهر محمدشهر دست یافت.

ضمن تبريك به رئيس و هيئت رئيسه محترم شورای اسلامی شهر محمدشهر، اميد است با همدلی و همزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر ، شاهد تحول در توسعه عمرانی، رفاهی و فرهنگی در اين مهربان شهر باشيم و چونان گذشته با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه حرکت نمایید.

گلستان رضایت شهروندان در گلزار اندیشه و تفکر، هنر و سلیقه ، رشادت و ولایت و بصیرت به مدد تدابیر ارزشمندتان در شهر نمونه و خوش آوازه محمدشهر افزون باد.

موفقیت روز افزونتان را در عرصه خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهرداد حسن زاده
شهردار محمدشهر