تاریخ : 1402/04/21



از جمله برنامه هایی که از سوی اداره فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر و به خصوص اداره تربیت بدنی در حال اجرا می باشد فعال کردن سالن های ورزشی متعلق به شهرداری می باشد که با اضافه شدن نیروهای توانمند به مجموعه در بخش بانوان این مهم در حال انجام می باشد.

سلامتی و نشاط بانوان که یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های شهر محمدشهر هستند از مهم‌ترین نکاتی است که در مدیریت شهری نیز به آن توجه می‌شود و در همین راستا اداره تربیت بدنی شهرداری با نگاه ویژه به این مخاطب خاص خود، اقدام به توسعه ورزش بانوان در رشته های مختلف ورزشی نموده است.

از جمله رشته های ورزشی که در سالن های متعلق به شهرداری با حضور مربیان معتبر و مجرب در حال فعالیت می باشند می توان به فوتسال، والیبال، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، ایروبیک، کونگ فو و دفاع شخصی اشاره کرد.

بانوان گرامی شهر محمدشهر می‌توانند از این فرصتی که مدیریت شهری در سالن های ورزشی شهدای جعفرآباد، فجر، بهار انقلاب و شهدای عباس آباد فراهم نموده است با تخفیف ویژه نسبت به سالن های بخش خصوصی استفاده کنند.

قابل ذکر است مدرسه فوتسال بانوان با توجه به استقبال بالای این قشر از جامعه از این رشته ، برای اولین بار در محمدشهر دایر گشته است.

در انتها یادآور می شود ضمن اینکه ورزش صبحگاهی هر روز از ساعت ۷ الی ۹ در سالن‌های جعفرآباد و فجر به صورت رایگان برگزار می‌گردد ، در مجموعه‌های ورزشی دیگر شهرداری نیز در حال برنامه‌ریزی و آغاز است.