تاریخ : 1402/03/17



استاندار البرز در میز خدمت جعفرآباد با ۴۰۰ نفر از اهالی این محله دیدار کرد/لبخند رضایت مردم، مهمترین هدف از این دیدارها است/راهنمایی، چاره اندیشی و دستور برای حل مطالبات مردم در میز خدمت جعفرآباد محقق شد

نماینده عالی دولت در استان البرز با حضور در محله جعفرآباد با ۴۰۰ نفر از اهالی این محله محروم در قالب میز خدمت دیدار کرد و دستور لازم برای حل موضوعات مطرح را صادر کرد.
خبر محمدشهر؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در میز خدمت چهارشنبه این هفته که در محله محروم جعفرآباد در شهرستان کرج برگزار شد، در بیش از ۵ ساعت با شکیبایی پای صحبت های حدود ۴۰۰ نفر نشست و براساس قانون و دستورالعمل ها برای حل مشکلات مطرح شده، چاره اندیشی کرد.
وی عمده مسائل را به دلیل محرومیت محله ها و ضعف در سرانه ها اعلام کرد و گفت: با توجه به این امر قرارگاه اجتماعی استان با هدف توانمندسازی ۶۶ محله کم برخوردار استان وارد عمل شده و به مرور و با سرعت در حال اجرای برنامه های مدون در این رابطه هستیم. 
عبداللهی افزود: اشتغال از دیگر موارد پر تکرار بود از این رو در قرارگاه اشتغال استان به بررسی راه کارهای حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی می پردازیم. 
وی گفت: احیای بافت های فرسوده و ارتقا خدمات در این محله از جمله مشکلات مطروحه بود که این امر نیز در برنامه های استان با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
استاندار البرز نیاز به فضاهای ورزشی، مراکز بهداشتی و درمانی، رسیدگی به اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، جمع آوری معتادان متجاهر، مقابله با توزیع مواد مخدر و... را بعنوان مطالبات مردمی در محله جعفرآباد مورد اشاره قرار داد. 
وی افزود: از شهرداری این منطقه انتظار می‌رود که علاوه بر تقویت خدمات، از طریق درآمدهای خود نسبت به آبادانی محله های محروم اقدام کند.
در پایان این دیدارها نیز عملیات اجرایی احداث بازارچه میوه، تره بار و مایحتاج عمومی جعفرآباد و آیین احداث پروژه فرهنگی یادمان شهدای محمدشهر با حضور استاندار البرز صورت گرفت.

چهارشنبه 17 خرداد 1402