تاریخ : 1402/03/13



بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، دوران فعالیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میر احمدی  امام جمعه محمدشهر بعد از ۴ سال و ۸ ماه به پایان رسید.

امام جمعه محمدشهر در سالهایی که در شهر محمدشهر فعالیت می کردند، مواضعی معتدل و همراه با منافع عمومی مردم را اتخاذ کرد و تعاملی مثبت با رسانه ها،مسئولین، نخبگان و تشکل های مختلف سیاسی و همچنین عموم مردم داشت.

اصحاب رسانه، نخبگان،مسئولین و بسیاری از شهروندان در پیام های خود در شبکه های اجتماعی از خدمات ایشان در سالهای حضورش در شهر محمدشهر قدردانی کردند و حتی برخی از آنها خواستار بازنگری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکم صادره و ماندگاری حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی بودند.

یکی از مواضع ماندگار امام جمعه محمدشهر که با استقبال عمومی شهروندان مواجه شد، دفاع قاطعانه او در همراستایی با خواست مردم، در خصوص شهرستان شدن محمدشهر,ایجاد فضای آموزشی برای رشد بهتر دانش آموزان محمدشهر،ارتقاء سطح امنیت  محمدشهر و تعامل سازنده بین ارگانها و مسئولین شهری بود.

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی در روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در پایان خطبه های نماز جمعه خبر رفتن خود را تایید و امروز هم در بیانیه ای ضمن قدردانی از اظهار لطف مردم،خانواده معظم شهداء، ایثارگران، بسیجیان،مسئولین شهری خداحافظی خود را اعلام کرد.