تاریخ : 1402/03/06



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، به دعوت رئیس کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر و به منظور تدوین تقویم ، برنامه ریزی و بودجه ریزی مسابقات و رویدادهای ورزشی شهر در سال جاری ، جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، روئسای هیئت های ورزشی و نمایندگان ادارات از جمله آموزش و پرورش، سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) ، فرهنگی ورزشی شهرداری، دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی، شورای جوانان و بدون حضور نماینده ورزش و جوانان شهرستان که در جلسه حضور نداشتند ، برگزار شد.

در این جلسه پس از طرح ، بررسی و همفکری در خصوص برنامه ها و پیشنهادات هر یک از اعضای حاضر مقرر گردید:

1- هیئت های ورزشی طرح و برنامه سالانه ورزشی ، آموزشی و فرهنگی خود را به مسئول ورزش های همگانی ارائه نمایند.

2- ورزش همگانی و شهروندی با جدیت پیگیری شود و در بوستان ها و پارک های سطح شهر ورزش صبحگاهی و عصرگاهی با حضور مربیان مجرب که مورد تایید هیئت مربوطه باشد ، صورت پذیرد.

3- آموزش کوهنوردی و ورزش های هوایی و سایر رشته ها در سطح شهر پیگیری و برنامه ریزی شود.

4- تقویم ورزشی آماده شده و با برآورد هزینه و کارشناسی شده به اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ارائه گردد.

5- آموزش و پرورش جهت برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و المپیاد ورزشی دانش آموزان محمدشهر برنامه ریزی نماید و مدیریت شهری محمدشهر همکاری لازم را به عمل آورد.

6- جهت ایجاد زمین چمن مصنوعی در سه مدرسه اعلام شده توسط آموزش و پرورش، شهرداری در زیرسازی مساعدت لازم را به عمل آورده و زمین چمن هایی که با مساعدت شهرداری ایجاد می گردد در ایامی که دانش آموزان حضور ندارند در اختیار شهروندان قرار گیرد.

7- برنامه ریزی جهت برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران، قهرمانان و نخبگان فرهنگی ، ورزشی ، هنری و ... صورت پذیرد.