تاریخ : 1401/12/28



طی مراسمی با حضور استاندار البرز؛

از فرشید عبدالملکی رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر تجلیل شد

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر طی مراسمی که روز شنبه ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۸ در سالن شهدای دولت استانداری با حضور دکتر عبداللهی استاندار البرز برگزار شد ،  از فرشید عبدالملکی رئیس اداره فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر بعنوان مسئول فرهنگی نمونه استان در حوزه فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و توجه خاص به برگزاری مناسبتهای ویژه ملی و مذهبی ، تجلیل بعمل آمد.

در متن لوح  اهداء شده از سوی دکتر عبداللهی استاندار البرز و  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، آمده است:

 

برادر ارجمند جناب آقای فرشید عبدالملکی

سلام علیکم

توفیق خدمت نیکوترین و شایسته ترین مردم و همچنین نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به  مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بدینوسیله لازم می‌دانیم از زحمات بی شائبه و موثر حضرتعالی که موجب شور و نشاط در امر برگزاری مراسم ها و برنامه های فرهنگی، هنری و انقلابی خصوصا ایام الله دهه مبارک فجر ١۴٠١ شده‌اید. تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس انقلاب اسلامی را خواستاریم.


با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

علیرضا ابراهیمیان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز