تاریخ : 1401/11/02



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، کریم قدیانلو عنوان کرد: جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل و نقل روز یکشنبه 2 بهمن با حضور اعضای کمیسیون و رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری برگزار گردید.

وی افزود: پس از بحث و بررسی های کارشناسی مقرر گردید موراد ذیل پیگیری و در دستور کار قرار گیرد:

1-      نامه مدیر محترم مدرسه متوسطه بصیرت مبنی بر مساعدت و رفع نواقص معبر منتهی به مدرسه در جلسه کمیسیون مطرح و مقرر گردید: حوزه های معاونت عمران و خدمات شهری نسبت به رفع موارد مذکور بر اساس اعتبار امسال همکاری و مساعدت نمایند.

2-      نامه شهرداری درخصوص تکمیل ساختمان اورژانس جنب پارک شهر در جلسه کمیسیون طرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید: از ریاست محترم اورژانس جهت حضور در جلسه صحن علنی شورا بابت پاسخگویی در رابطه با ساختمان در حال احداث اورژانس دعوت بعمل آید و در بودجه سال آینده پیش بینی لازم انجام پذیرد.

3-      نامه شهرداری پیرو درخواست احدی از شهروندان محترم مبنی بر واگذاری زمین بابت ساخت درمانگاه خیرساز عمومی و تخصصی در جعفرآباد، در جلسه کمیسیون مطرح و بحث و تبادل نظر انجام و مقرر شد: بررسی دقیق با راهکار مناسب و ارسال لایحه به شورا اقدام گردد.

4-      ارائه لیست پروژه های عمرانی سال 1402 از سوی اداره عمران و شهرسازی.

5-      تشکیل کارگروه ویژه به منظور بررسی و تعریف پروژه ها از سوی شهرداری

6-       درخصوص چگونگی تحویل زمین به آموزش و پرورش هم مقرر شد در تفاهم نامه های منعقده تمامی نکات حقوقی و قانونی خصوصاً زمان اجرای پروژه قید و شرط ساخت در زمان یکسال لحاظ گردد.