تاریخ : 1401/06/10



بازدید اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر از پروژه های عمرانی سطح شهر

خبر محمدشهر: اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر ظهر امروز به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی در حال اجرا، از سطح شهر بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت طرح های مختلف عمرانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، محسن آجرلو رئیس ، احمد اکبری نایب رئیس و محمد مهرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدشهر به همراه حمید طالبی پور رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری، با بازدید از پروژه هایی مانند آسفالت خیابان خبرنگاران، جدول گذاری خیابان بهار محله کوی بهار، جدول گذاری خیابان طهماسبی جلوی پارک جهان کودک، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید مدنی محله قاراقانی ها و آماده سازی زمین ورزشی خیابان رودکی محله فردوسی، از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا؛ جهت رفع برخی مشکلات و موانع پیش روی اجرای این طرح ها دستورات لازم را در محل صادر نمودند.

اعضای شورای اسلامی شهر، در این بازدید بر استمرار اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر بخصوص در مناطق حاشیه نشین و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تاکید کردند.

گفتنی است برخی از شهروندان محمدشهری نیز در این بازدید مشکلات و معضلات موجود در محل سکونت خود را از نزدیک با اعضای شورا در میان گذاشتند.

* جهت مشاهده تصاویر این بازدید به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید.