تاریخ : 1401/05/30



انتخاب کریم قدیانلو به عنوان رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محمدشهر
خبر محمدشهر: پس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر در سال دوم فعالیت شورا و برگزاری انتخابات، کریم قدیانلو به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در همین جلسه محمد احمدوند نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر انتخاب شد.
کریم قدیانلو رئیس جدید کمیسیون با تشکر از زحمات اعضای کمیسیون عمران در سال اول گفت: الحمدالله در گذشته اقدامات خوب عمرانی و خدماتی در این شهر صورت گرفته که با هدف رفاه همشهریان محترم بایستی تقویت شود.
وی افزود در این ارتباط شهرداری محمدشهر باید نسبت به تهیه و تدوین سند توسعه محلات شهر اقدام نماید تا با توزیع عادلانه سرانه ها و امکانات در نقاط مختلف شهر بتوانیم پاسخگوی همه جانبه مطالبات شهروندان و توسعه شهری بر مبنای عدالت محوری باشیم تا سرانه ها و امکانات و سرمایه های شهری با در نظر گرفتن امکانات و میزان محرومیت توزیع گردد.
یادآور می شود آقایان کریم قدیانلو، محمد احمدوند، محسن آجرلو، رضا عزیزی و محمد اسکندری اعضای کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر در سال دوم می باشند.