تاریخ : 1400/12/16



محمد مهرزاد:
مشکلات پیش روی ساخت و نوسازی مدارس در محمدشهر رفع خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر از برگزاری جلسه مدیریت شهری با آموزش و پرورش و سایر ارگان های مسئول بمنظور رفع مشکلات پیش روی ساخت و نوسازی مدارس در محمدشهر خبر داد.


محمد مهرزاد عنوان کرد: برای ارتقاء زیرساخت های آموزشی در محمدشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته اما با توجه به تراکم بالای دانش آموز همچنان با کمبود فضا و سرانه ی آموزشی روبه رو هستیم لذا باید از ظرفیت بزرگ خیرین و جلب مشارکت آنها نیز بهره برداری شود.
مهرزاد با اشاره به موضوع فوق اظهار داشت: در همین زمینه روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3، مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان البرز، مجمع خیرین مدرسه ساز و نماینده امام جمعه محمدشهر بمنظور بررسی و رفع مشکلات پیش روی ساخت و نوسازی مدارس، در صحن علنی شورا برگزار گردید.
وی افزود: در این جلسه موضوعات بسیار خوبی مطرح شد و تمامی مشکلات مورد بررسی قرار گرفت تا با همت و همکاری مدیریت شهری و سایر ادارات مسئول هر چه زودتر مدارس نو و تازه تاسیس پذیرای دانش آموزان عزیز محمدشهری باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در پایان عنوان کرد: در جلسه مذکور مقرر شد تا در دو نقطه از شهر زمینی از سوی مدیریت شهری بمنظور ساخت مدارس نو در اختیار آموزش و پرورش و مجمع خیرین قرار گیرد و همچنین مشکل آب و برق مدرسه خیرساز مرحوم تفکر واقع در عباس آباد هر چه زودتر پیگیری و حل شود تا به بهره برداری برسد.