تاریخ : 1400/12/08



رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری را به مشارکت دعوت کرد
محمد اسکندری رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی محمدشهر از تمامی نخبگان و صاحب نظران علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری محمدشهر جهت ارائه طرح ها و ایده ها و تدوین برنامه های فرهنگی شهر دعوت به عمل آورد.


وی افزود مدیریت شهری محمدشهر به منظور مشارکت افراد نخبه در توسعه فرهنگی شهر از تمامی صاحب نظران جهت تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی سال ۱۴۰۱ و چشم اندازه سه ساله و اطلس فرهنگی محمدشهر دعوت به عمل می آورد.
اسکندری گفت؛ هدف از اجرای این طرح شناسایی نخبگان و کشف استعدادهای پنهان در زمینه های مختلف، توزیع عادلانه خدمات و اعتبارات، تدوین برنامه های بنیادی و هدفمند، پرورش نیروهای خلاق و پویا، حمایت از تولید آثار فرهنگی و هنری می باشد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری محمدشهر سال آینده از برنامه هایی که پیوست فرهنگی داشته باشد به صورت ویژه حمایت خواهد کرد افزود؛ از آغاز فعالیت شورای ششم به تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی اعلام کردیم که برنامه های اجرایی خود را تا پایان سال جاری به دبیرخانه کمیسیون فرهنگی ارائه نمایند تا در اعتبارات سال آینده لحاظ گردد و بخشی از این برنامه ها به دبیرخانه ارسال گردیده و از سایر دستگاه ها تقاضا می کنیم که در مدت باقیمانده برنامه های خود را ارائه نمایند.
وی خاطرنشان کرد، امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، شاهد رشد و اعتلای فرهنگ در تمامی ابعاد و زمینه ها باشیم و بتوانیم محمد شهر افتخارآفرین را به تمامی هموطنان عزیز معرفی نماییم.
اسکندری در پایان گفت: نخبگان و صاحبنظران می توانند طرح ها و ایده های خود را جهت ارائه، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ به دبیرخانه کمیسیون فرهنگی واقع در کوی بهار خیابان زینبیه، مجتمع فرهنگی ورزشی بهار انقلاب تحویل نمایند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۴۲۲۴۲۳۴ تماس حاصل نمایند.