تاریخ : 1400/09/11



نشست صمیمی مدیریت شهری محمدشهر با مدیران ساختمانی مجتمع های مسکونی منطقه دشت بهشت برگزار شد

به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر نشست صمیمی مدیریت شهری با مدیران ساختمانی مجتمع های مسکونی منطقه دشت بهشت تحت عنوان همایش "شهروند فرهنگی - فرهنگ شهروندی" برگزار شد.

 

این همایش با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگی شهرداری و جمعی از مدیران ساختمانی مجتمع های مسکونی منطقه دشت بهشت با هدف مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور شهر برگزار گردید.

در ابتدا کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از مشارکت شهروندان فهیم محمدشهر در اداره امور شهر گفت: بیشتر شهروندان به علت مشغله و مشکلات موجود از خدمات و امکانات فرهنگی محروم می مانند لذا ما باید محله به محله، ساختمان به ساختمان و واحد به واحد در توزیع عادلانه خدمات فرهنگی به شهروندان عزیز قدم برداریم.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید سراغ افراد معتمد و مسئولیت پذیر برویم و چه کسی بهتر از مدیران محترم ساختمانی که اشراف کامل نسبت به مجتمع و محله خود دارند.

در ادامه فرشید عبدالملکی رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر گفت: مشارکت شهروندان با مدیریت شهری می تواند موجب رشد و توسعه شهری در تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی شود.

وی افزود: با تشکیل کانون مدیران ساختمانی شهر، آنها به عنوان پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری پیگیر مشکلات و مسائل منطقه و محله خود خواهند بود و همچنین به عنوان سفیران فرهنگی نقش بسیار سازنده ای در ارتقا فرهنگ شهروندی خواهند داشت.

در همایش مذکور دکتر سخائی فرد کارشناس امور اجتماعی در خصوص قوانین و حقوق شهروندی و فرهنگ آپارتمان نشینی مباحثی را مطرح نمود و تعدادی از مدیران ساختمان نیز نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان کردند.

در پایان این نشست به نمایندگی از برخی از مدیران ساختمانی تقدیر به عمل آمد.

لازم بذکر است برگزاری سلسله همایش های "شهروند فرهنگی – فرهنگ شهروندی" با دعوت از مدیران ساختمانی بصورت محله به محله در آینده ادامه خواهد داشت.